Skicka
Det blir allt viktigare för organisationer att jobba mer effektstyrd och kundcentrerat. Genom att ha kundens behov som utgångspunkt uppnår vi de egna målen för verksamheten. Hur får man in tankesättet i våra befintliga roller och arbetsprocesser? Som individer och organisationer påverkas vi i allt större utsträckning av design och design thinking i vårt arbete.
Du får en praktisk verktygslåda fylld med metoder du kan tillämpa direkt efter kursen oavsett din roll eller din organisations mognad inom design och kvalitetssäkring.
Kursens mål är att ge dig en övergripande grund som knyter ihop de fyra områdena. Du får kunskap i hur du kan agera och tänka med en praktisk, tillämpningsbar verktygslåda. Du får ta del av erfarenheter och inspireras kring hur din organisation bäst kan positionera sig för att jobba än mer effektstyrt och designdrivet.
Kursen riktar sig till dig som kommer i kontakt med kravställning, design och kvalitetssäkring av digitala system i din vardag. Du kanske sitter i en verksamhet och har ansvar för tjänster, produkter och marknadsföring. Kanske tillhör du leveransteamen som tillgodoser effekter, mål och behov genom att utveckla och kvalitetssäkra lösningar. Oavsett roll ger kursen dig ett kraftfullt ramverk att ha med dig i din vardag.
Den primära målgruppen är kringliggande roller som kanske inte jobbar direkt som specialist inom någon av de specifika områden som ingår i kursen.
Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!
Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!