Skicka
ITIL är en sammanställning av erfarenheter om leverans av IT-tjänster. ITIL beskriver hur företag kan få struktur, kontroll och planering i såväl organisation som arbetssätt för att beskriva, designa och leverera tjänsterna på ett så säkert och kostnadseffektivt sätt som möjligt.
Materialet består av samlade erfarenheter från företag över hela världen. Vi erbjuder ITIL-utbildningar inom flera områden och nivåer. Du hittar dem nedan.
Anpassa företagets arbetssätt och rutiner till de krav som konceptet IT Service Management ställer
Upprätthåll informationssäkerheten
3-dagarskurs som lär dig upprätthålla och hantera dagliga rutiner och regelbundna processer såsom incidenthantering, säkerhetsrevision och säkerhet vid systemutveckling.
Det nya sättet att se på IT Service Management genom en Service Value System (SVS).
Kursen förbereder dig för provet som leder till certifieringen ITIL 4 Foundation, som släpptes den 28 februari 2019. Kursen är utformad som en introduktion till ITIL 4 och gör att du får insikt om det nya sättet att se på IT Service Management genom en Service Value System (SVS).
Det nya sättet att se på IT Service Management genom ett Service Value System
ITIL 4 Foundation, som släpptes den 28 februari 2019, är utformad som en introduktion till ITIL 4. Du får insikt om det nya sättet att se på IT Service Management genom en Service Value System (SVS).
Vill du veta mer? Fyll i din e-post så kontaktar vi dig inom kort!
Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!