Design Thinking, Agila metoder, KundcentreringTjänstedesign

Skapa tjänster som är meningsfulla för kunden

Utbildningen sker under två sammanhängande dagar.

 

  • Du får lära dig:
  • Tjänstedesign – att tänka som en designer, att tänka på tjänster, tjänstedesignsprocessen, nyckelmoment i tjänstedesign, övning
  • Utforska – kort introduktion till olika vanliga metoder för att förstå användare inom tjänstedesign, analys av kvalitativ data, att förstå företagets förutsättningar, övning i att intervjua
  • Utveckla – insikt – idé – koncept 
  • Prototyper och test
  • Genomföra
  • Förbereda för lansering
  • Presentation av nya tjänster
  • Feedback och avslut
 

Kontakt

Anna Thorén Roslund

Anna Thorén Roslund

Utbildningskoordinator

Kort efter anmälan får du en bekräftelse per e-post, tillsammans med all praktisk information. Vid övriga frågor om utbildningen kontakta projektledare Anna Thorén Roslund.

Tel: 08-510 638 85 
Mail: Anna.Roslund@dfkompetens.se
 


Kontakta mig!

Vill du veta mer eller har du frågor om den här utbildningen? Fyll i ditt telefonnummer eller e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Jag samtycker till behandling av mina personuppgifter i enlighet med vår personuppgiftspolicy.

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig så fort som möjligt!